Dostawa

Realizacja zamówienia: 48h od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji.

Zastrzegamy sobie 14-dniowy okres wysyłki w następujących sytuacjach: oczekiwanie na dostawę towaru, dni świąteczne wolne od pracy, inwentaryzacja.

1. Poczta Polska (realizacja od 1 do 4 dni roboczych): 

List polecony priorytetowy - kwota wysyłki jest zależna od wagi i gabarytu zamówienia; 

0,00 zł - jeśli wartość zamówienia przekroczy sumę 200 zł, a przesyłka jest realizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej tylko na terenie Polski. Darmowa przesyłka nie dotyczy wysyłki zagranicznej. 

Wysyłka zagraniczna – istnieje możliwość wysłania zamówienie za granicę. Koszt przesyłki zagranicznej jest droższy niż na terenie Polski (zależy od wagi i gabarytu zamówienia). Składając zamówienie należy w opcjach dostawy wybrać "Kraj wysyłki", koszt wysyłki zostanie podliczony automatyczne. W przypadku krajów poza Unią Europejską, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia dodatkowych kosztów wysyłki zagranicznej. 

 

2. Kurier (realizacja od 1 do max. 2 dni roboczych):

13,00 zł – jeżeli zamawiający zamówił towar do 5 kg oraz wybrał płatność w formie przedpłaty;

16,00 zł - jeśli zamawiający zamówił towar do 5 kg oraz wybrał opcję pobranie (płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki); Prosimy o mailowe bądź telefoniczne potwierdzenie odbioru złożonego zamówienia za pobraniem.

0,00 zł - jeśli wartość zamówienia przekroczy sumę 200 zł, a przesyłka jest realizowana za pośrednictwem poczty kurierskiej tylko na terenie Polski. Darmowa przesyłka nie dotyczy wysyłki zagranicznej. 

* Wysyłka zagraniczna za pośrednictwem poczty kurierskiej nie jest możliwa.

WAŻNE - przesyłka za pobraniem - uprzejmie informujemy, iż złożone zamówienie jest umową sprzedaży zawartą pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Oznacza to, że umowa sprzedaży jest ważna i wiąże obie strony, a zatem ciążą na nich określone prawa i obowiązki. Strony mają możliwość ich przymusowego wyegzekwowania drogą sądową. W przypadku nieodebrania zamówienia za pobraniem przez Klienta, Sprzedawca ma prawo domagać się zwrotów kosztów nadania, kosztów zwrotu przesyłki do nadawcy, kosztów pakowania oraz kosztów obsługi zamówienia. Koszty te stanowią szkodę po stronie Sprzedawcy, która wynika z nienależytego wykonania umowy sprzedaży przez Klienta. Sprzedawca ma również prawo domagać się odszkodowania z tytułu poniesionych szkód. W przypadku braku dobrej woli Klienta, Sprzedawca pozostaje realizacji powyższych uprawnień na drodze sądowej lub kontakt z inspekcją handlową celem wszczęcia postępowania mediacyjnego.

 

3. Paczkomat InPost:

10,00 zł - żółte jak słońce Paczkomaty znajdziesz na stacjach benzynowych, przy hipermarketach i centrach handlowych oraz na całodobowych parkingach strzeżonych. Lubimy ułatwiać Ci życie, dlatego uprościliśmy proces nadawania paczek do maksimum. Korzystając z Paczkomatów unikasz kolejek i karteczek z awizo. Wystarczy numer telefonu i kod odbioru. 98% paczek jest doręczanych następnego dnia po nadaniu.

13,00 zł - Paczkomat (pobranie)

WAŻNE - przesyłka za pobraniem - uprzejmie informujemy, iż złożone zamówienie jest umową sprzedaży zawartą pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Oznacza to, że umowa sprzedaży jest ważna i wiąże obie strony, a zatem ciążą na nich określone prawa i obowiązki. Strony mają możliwość ich przymusowego wyegzekwowania drogą sądową. W przypadku nieodebrania zamówienia za pobraniem przez Klienta, Sprzedawca ma prawo domagać się zwrotów kosztów nadania, kosztów zwrotu przesyłki do nadawcy, kosztów pakowania oraz kosztów obsługi zamówienia. Koszty te stanowią szkodę po stronie Sprzedawcy, która wynika z nienależytego wykonania umowy sprzedaży przez Klienta. Sprzedawca ma również prawo domagać się odszkodowania z tytułu poniesionych szkód. W przypadku braku dobrej woli Klienta, Sprzedawca pozostaje realizacji powyższych uprawnień na drodze sądowej lub kontakt z inspekcją handlową celem wszczęcia postępowania mediacyjnego.

 

4. Odbiór osobisty w siedzibie firmy MaxFloRec:

Odbiór osobisty zamówienia złożonego na stronie naszego sklepu jest możliwy w siedzibie firmy MaxFloRec znajdującej się przy ulicy Długiej 14 w Mikołowie.

BOK MaxFloSklepu jest czynne:

poniedziałek – piątek        09.00 – 15.30

Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym kontakcie (mailowym bądź telefonicznym) z obsługą sklepu MaxFlo. Kontakt jest konieczny w celu wcześniejszego przygotowania zamówienia.

Telefon: 603–629–356

E-mail: sklep@maxflo.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl