FAQ - ważne pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 


REJESTRACJA

 

1. Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Rejestracji możesz dokonać TUTAJ.

2. Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła? 

W przypadku gdy zapomnisz swojego hasła, należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj.” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

3. Czy posiadanie loginu hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów? 

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.

Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych Klientów.

 

ZAMÓWENIA

 

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia? 

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Wysłane do Paczkomatu lub kurierem do 5 dni roboczych, natomiast Pocztą Polską do 14 dni roboczych od daty założenia zamówienia (wysyłka zagraniczna).

Dodatkowym punktem, który wpływa na czas realizacji jest:

  • moment uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności;
  • w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia        uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

Informacja o czasie wysyłki zamówienia jest podana przy każdym produkcie. Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 48h.

  • W przypadku firm kurierskich InPost i InPost Paczkomaty 24/7 jest to najczęściej następny dzień roboczy od momentu wysłania paczki z magazynu.
  • W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania środków na naszym koncie.

O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia można sprawdzić logując się na indywidualne konto klienta.

Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobótniedziel oraz dni świątecznych.

Występują wyjątki takie jak: przedsprzedaż, oczekiwania na dostawę wyczerpanego asortymentu, zamówienia specjalne np. płyta z autografem.

2. Co zrobić jeśli pomimo dokonania wpłaty nie otrzymałem paczki?

W pierwszej kolejności proszę skontaktować się z nami telefonicznie (603629356) lub mailowo sklep@maxflo.pl w celu ustalenia co się dzieje z paczką. 

3. Jakie mogą być powody nie wysłania paczki w terminie?

  • Błędnie opisany przelew bankowy lub brak jego opisu.
  • Przeoczenie przelewu przez BOK.
  • Czas operacji międzybankowych.
  • Chwilowy brak towaru/rozmiaru na magazynie.
  • Siła wyższa np. opóźnienia Poczty Polskiej.
  • Sporadycznie błąd w księgowaniu na Dotpay.pl lub PayPal. 

W związku z powyższymi proszę skontaktować się z nami telefonicznie (603629356) lub mailowo sklep@maxflo.pl  w celu wyjaśnienia sytuacji.

4. Czy mój przelew został zaksięgowany i dotarł na konto?

Tak, jeśli Twój przelew był prawidłowo opisany (numer zamówienia, imię i nazwisko) oraz jeśli Twój status zamówienia zmienił się z "zamówienie otrzymane" na "zamówienie przyjęte" lub "zamówienie realizowane" o czym informujemy w wiadomościach e-mail. 

Nie, jeśli Twój status zamówienie nie zmienił się z "zamówienie otrzymane" na "zamówienie przyjęte" lub "zamówienie realizowane". W związku z tym proszę na naszego maila sklep@maxflo.pl  przesłać potwierdzenie dokonania wpłaty wygenerowane przez bank. 

5. Czy istnieje możliwość łączenia zamówień? 

Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki za zakupy powyżej 250 zł, również wybrane towary muszą być zgromadzone w jednym zamówieniu.

6. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia? 

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla Klientów zarejestrowanych. Ponadto Klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. 

7. Czy mogę odebrać zamówienie stacjonarnie?

Niestety nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Jednocześnie w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną na ten moment nie ma możliwości odbioru zamówień z magazynu. 

 

 WYSYŁKA I DOSTAWA

 

1. Jakie są koszty dostawa paczki? 

Paczkomaty InPost 13 zł
Kurier InPost 15 zł
Wysyłka zagraniczna PP kwota naliczana automatycznie w zależności od gabarytu i wagi


 2. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki zagranicznej?

Tak, istnieje możliwość wysyłki zagranicznej na terenie Europy. Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszty są naliczane automatycznie podczas składania zamówienia - zależą od gabarytu i wagi. Kraj wysyłki należy wybrać podczas składania zamówienia. Należy wpisać prawidłowy adres do wysyłki. W celu otrzymania informacji na temat numeru nadawczego należy pisać na nasz adres mailowy sklep@maxflo.pl.

  • Przesyłkę dostarczaną przez Pocztę Polską możesz śledzić za pomocą linku - kliknij TUTAJ

 

PŁATNOŚCI

 

1. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie? 

Krajowy:

Nr konta mBank: 06 1140 2004 0000 3102 5423 3423

Zagraniczny:

Nr IBAN: PL06 1140 2004 0000 3102 5423 3423

Nr BIC: BREXPLPWMBK

*Pamiętaj, by w tytule przelewu wpisać numer zamówienia, imię oraz nazwisko.

 2. Jakie są formy płatności za zamówione towary? 

Płatność za towar może być dokonywana on-line przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem płatności online, w której Podmiotem świadczącym obsługę płatności kartami jest Blue Media S.A..

Obsługiwane typy kart płatniczych, to: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.

 

WYMIANY I ZWROTY

 

1. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar? 

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.

2. W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy? 

  • sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności;
  • w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego;
  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

3. Czy mogę oddać zakupiony towar? 

W MaxFloSklepie oferujemy możliwość zwrotu do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny. Po złożeniu takiego oświadczenia masz kolejne 14 dni na odesłanie produktu.

Każdemu klientowi przysługuje również rękojmia, której okres trwania to 2 lata.

 

Krok 1: Złóż oświadczenie i wyślij je do nas bezpośrednią wiadomość na sklep@maxflo.pl.

Krok 2: Wypełnij formularz i odeślij go na adres naszej siedziby wraz załączonym paragonem. 

Krok 3: Zapakuj nienaruszony produkt w kopercie bąbelkowej oraz wybierz sposób nadania. 

Krok 4: Wyślij paczkę kurierem lub Pocztą Polską na nasz adres. 

WAŻNE. Zwrotowi nie podlegają produkty:

  • użytku osobistego: bielizna, czapki, słuchawki dokanałowe, gdyż są produktami higienicznymi;
  • produkt wyprodukowany na specjalne zamówienie konsumenta, według jego potrzeb (np. koszulka z dedykowanym napisem)
  • CD, DVD czy BluRay po ich rozfoliowaniu.

 

 REKLAMACJE

 

1. Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony? 

Jeśli zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres sklep@maxflo.pl.

Aby rozpatrzyć reklamację, wypełnij poniższy formularz, podając jak najwięcej szczegółów dotyczących wady, tak abyśmy mogli szybciej odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie.

Proszę wypełnić i odesłać na adres naszej siedziby wraz z reklamowanym produktem i paragonem.

Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni  licząc od dnia złożenia reklamacji. 

2. Co zrobić gdy otrzymana płyta jest pęknięta?

Płyty wysyłamy wolne od wad oraz są starannie pakowane w koperty bąbelkowe. Jeśli jednak zdarzy się, że płyta dotrze uszkodzona to należy odesłać ją na adres naszej siedziby, a my wyślemy nową płytę (pod warunkiem, że będziemy mieli ją na stanie). Można również skorzystać z procesu reklamacyjnego (jak powyżej)

 

PRODUKTY

 

1. W jaki sposób mogę sprawdzić rozmiar noszonych przeze mnie ubrań? 

Należy skorzystać z tabeli rozmiarów dostępnej na stronie każdego produktu - umieszczonej w galerii zdęć

2. Co zrobić gdy kupiony towar okaże się za mały/duży?

Jeżeli zamówiony towar okazał za mały/duży i chcesz go wymienić to należy odesłać go na koszt własny, na adres naszej siedziby oraz pokryć koszty ponownej wysyłki. Wcześniej należy się skontaktować z BOK w celu ustalenia czy rozmiar jaki Cię interesuje jest dostępny. Towar wymieniany nie może nosić śladów użytkowania.

 

Czekamy na nowe, ciekawe zapytania, które później zamieścimy na stronie FAQ aby mogły być pomocne innym.

Jeśli masz jakieś pytania, które nie zostały poruszone w tym dziale, prosimy o kierowanie ich na e-mail sklep@maxflo.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl