FAQ

 

REJESTRACJA

  1. Jak mogę się zarejestrować?

Rejestracji możesz dokonać TUTAJ.

  1. Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła? 

W przypadku gdy zapomnisz swojego hasła, należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj.
i podać swój adres e-mail, który był użyty podczas rejestracji. Na ten adres zostanie wysłane Twoje nowe hasło.

  1. Czy muszę posiadać login i hasło, żeby móc dokonywać zakupów? 

Nie, nie musisz. Posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.

Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie masz jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych Klientów.
Zaloguj się przez FB albo Google, pójdzie szybciej. 

 

ZAMÓWIENIA 

  1. Jaki jest termin realizacji zamówień? 

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Wysłane do Paczkomatu lub kurierem to 5 dni roboczych, natomiast Pocztą Polską do 14 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (wysyłka zagraniczna).

Dodatkowym punktem, który wpływa na czas realizacji jest:

  • moment uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności;
  • w przypadku wyboru sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego na naszym koncie.

Informacja o czasie wysyłki zamówienia jest podana przy każdym produkcie. Jednak zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 48h.

  • W przypadku firm kurierskich InPost i InPost Paczkomaty 24/7 jest to najczęściej następny dzień roboczy od momentu wysłania paczki z magazynu.
  • W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania środków na naszym koncie.

O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia możesz sprawdzić logując się na indywidualne konto klienta.

Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

Występują wyjątki takie jak: przedsprzedaż, oczekiwania na dostawę wyczerpanego asortymentu, zamówienia specjalne np. płyta z autografem.

  1. Co zrobić jeśli pomimo dokonania wpłaty nie otrzymałem paczki?

W pierwszej kolejności skontaktuj się z nami mailowo pod adresem sklep@maxflo.pl, bo lubimy mieć
to przed oczyma. Ewentualnie telefonicznie pod numerem 603 629 356.
Wtedy będziemy ustalać, co się dzieje z Twoją paczką.  

  1. Jakie mogą być powody nie wysłania paczki w terminie?
  • Błędnie opisany przelew bankowy lub brak jego opisu.
  • Przeoczenie przelewu przez BOK.
  • Czas operacji międzybankowych.
  • Chwilowy brak towaru/rozmiaru na magazynie.
  • Siła wyższa np. opóźnienia Poczty Polskiej.
  1. Czy mój przelew został zaksięgowany i dotarł na konto?

Tak, jeśli Twój przelew był prawidłowo opisany (numer zamówienia, imię i nazwisko) oraz jeśli Twój status zamówienia zmienił się z "zamówienie otrzymane" na "zamówienie przyjęte" lub "zamówienie realizowane",
o czym informujemy w wiadomościach e-mail. 

Nie, jeśli Twój status zamówienie nie zmienił się z "zamówienie otrzymane" na "zamówienie przyjęte" lub "zamówienie realizowane". W związku z tym proszę na naszego maila sklep@maxflo.pl  przesłać potwierdzenie dokonania wpłaty wygenerowane przez bank. 

  1. Czy istnieje możliwość łączenia zamówień? 

Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. 

  1. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia? 

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla Klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. 

  1. Czy mogę odebrać zamówienie stacjonarnie?

Niestety nie, ponieważ nie posiadamy sklepu stacjonarnego.

 

WYSYŁKA I DOSTAWA

  1.  Jakie są koszty dostawa paczki? 

Kurier InPost  - 13 zł

Paczkomat InPost  - 15 zł

Wysyłka zagraniczna PP  -  kwota naliczana automatycznie w zależności od gabarytu
kraju wysyłki

  1. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki zagranicznej?

Tak, istnieje możliwość wysyłki zagranicznej na terenie Europy. Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszty są naliczane automatycznie podczas składania zamówienia - zależą od gabarytu i wagi.
Kraj wysyłki należy wybrać podczas składania zamówienia. Należy wpisać prawidłowy adres do wysyłki.
W celu otrzymania informacji na temat numeru nadawczego należy pisać na nasz adres mailowy sklep@maxflo.pl.

  • Przesyłkę dostarczaną przez Pocztę Polską możesz śledzić za pomocą linku - kliknij TUTAJ

 

PŁATNOŚCI 

  1. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie? 

Krajowy:

Nr konta mBank: 06 1140 2004 0000 3102 5423 3423

Zagraniczny:

Nr IBAN: PL06 1140 2004 0000 3102 5423 3423

Nr BIC: BREXPLPWMBK

*Pamiętaj, by w tytule przelewu wpisać numer zamówienia, imię oraz nazwisko.

  1. Jakie są formy płatności za zamówione towary? 

Płatność za towar może być dokonywana on-line przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem płatności online, w której podmiotem świadczącym obsługę płatności kartami jest Blue Media S.A..

Obsługiwane typy kart płatniczych, to: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.

 

WYMIANY I ZWROTY

  1. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar? 

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.

  1. W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy? 
  • dokonamy zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności;
  • w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, dokonamy zwrotu na rachunek bankowy przypisany do Twojej karty płatniczej;
  • dokonamy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami.
  1. Czy mogę oddać zakupiony towar? 

W MaxFloSklepie możesz dokonać zwrotu do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny. Po złożeniu takiego oświadczenia masz kolejne 14 dni na odesłanie produktu.

Każdemu klientowi przysługuje również rękojmia, której okres trwania to 2 lata.

 

Krok 1: Złóż oświadczenie i wyślij je do nas w na adres sklep@maxflo.pl.

Krok 2: Wypełnij formularz i odeślij go na adres naszej siedziby wraz załączonym paragonem. 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Krok 3: Zapakuj nienaruszony produkt w kopercie bąbelkowej oraz wybierz sposób nadania. 

Krok 4: Wyślij paczkę kurierem lub Pocztą Polską na nasz adres. 

WAŻNE. Zwrotowi nie podlegają produkty:

  • użytku osobistego: bielizna, czapki, słuchawki dokanałowe, gdyż są produktami higienicznymi;
  • produkt wyprodukowany na specjalne zamówienie konsumenta, według jego potrzeb (np. koszulka
    z dedykowanym napisem)
  • CD, DVD czy BluRay po ich rozfoliowaniu.

 

REKLAMACJE

  1. Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony? 

Jeśli zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres sklep@maxflo.pl.

Aby rozpatrzyć reklamację, wypełnij poniższy formularz, podając jak najwięcej szczegółów dotyczących wady, tak abyśmy mogli szybciej odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie.

WZÓR ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO

Proszę wypełnić i odesłać na adres naszej siedziby wraz z reklamowanym produktem i paragonem.

Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji. 

  1. Co zrobić gdy otrzymana płyta jest pęknięta?

Płyty wysyłamy wolne od wad oraz są starannie pakowane w koperty bąbelkowe i/lub karton. Jeśli jednak zdarzy się, że płyta dotrze uszkodzona, to należy odesłać ją na adres naszej siedziby, a my wyślemy nową płytę (pod warunkiem, że będziemy mieli ją na stanie). Można również skorzystać z procesu reklamacyjnego (jak powyżej)

 

PRODUKTY 

  1. W jaki sposób mogę sprawdzić rozmiar noszonych przeze mnie ubrań? 

Należy skorzystać z tabeli rozmiarów dostępnej na stronie każdego produktu, umieszczonej w galerii zdjęć przy produkcie. 

  1. Co zrobić gdy zakupiony towar okaże się za mały/duży?

Jeżeli zamówiony towar okazał za mały/duży i chcesz go wymienić, to należy odesłać go na koszt własny,
na adres naszej siedziby oraz pokryć koszty ponownej wysyłki. Wcześniej należy się skontaktować z BOK
w celu ustalenia, czy rozmiar jaki Cię interesuje jest dostępny. Towar wymieniany nie może nosić śladów użytkowania.

 

Czekamy na nowe pytania, które później zamieścimy na stronie FAQ, żeby inni już nie musieli się zastanawiać co zrobić. 

Jeśli masz jakieś pytania, które nie zostały poruszone w tym dziale, prosimy o kierowanie ich na 
sklep@maxflo.pl

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl