
Standardowy czas dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Gdy przygotujemy Twoje zamówienie, mailowo powiadomimy Cię o zmianie statusu.
Darmowa wysyłka - jeśli wartość zamówienia przekroczy sumę 250 zł, a przesyłka jest realizowana tylko na terenie Polski. Darmowa dostawa nie dotyczy wysyłki zagranicznej.
POCZTA POLSKA (1-5 dni roboczych):
- Wysyłka zagraniczna – istnieje możliwość wysłania zamówienie za granicę. Koszt przesyłki zagranicznej jest wyższy niż na terenie Polski (zależy od wagi i gabarytu zamówienia). Składając zamówienie należy w opcjach dostawy wybrać "Kraj wysyłki". Koszt wysyłki zostanie podliczony automatyczne. W przypadku krajów poza Unią Europejską, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia dodatkowych kosztów wysyłki zagranicznej.
- Przesyłkę dostarczaną przez Pocztę Polską możesz śledzić za pomocą linku - kliknij TUTAJ.
KURIER INPOST (1-2 dni roboczych):
- 14,00 zł – jeżeli zamawiający zamówił towar do 5 kg oraz wybrał płatność w formie przedpłaty; Wysyłka zagraniczna za pośrednictwem poczty kurierskiej nie jest możliwa.
- Kurierzy InPost gwarantują dostawę do godziny 10:00 oraz 12:00 od poniedziałku do piątku.
- Przesyłkę dostarczaną przez firmę InPost możesz śledzić za pomocą linku - kliknij TUTAJ.
PACZKOMAT INPOST
- 12,00 zł - żółte jak słońce Paczkomaty znajdziesz na stacjach benzynowych, przy hipermarketach i centrach handlowych oraz na całodobowych parkingach strzeżonych. Lubimy ułatwiać Ci życie, dlatego uprościliśmy proces nadawania paczek do maksimum. Korzystając z Paczkomatów unikasz kolejek i karteczek z awizo. Wystarczy numer telefonu i kod odbioru. 98% paczek jest doręczanych następnego dnia po nadaniu.
- Paczkomaty InPost gwarantują dostawę do godziny 10:00 oraz 12:00 od poniedziałku do piątku.
- Przesyłkę dostarczaną przez firmę InPost możesz śledzić za pomocą linku - kliknij TUTAJ.
- Jeśli chcesz nadal otrzymywać od InPost powiadomienia SMS o statusie przesyłki - kliknij TUTAJ.
Nie wiesz, gdzie znajduje się Twoja paczka?
Jeśli status Twojej dostawy nie zmienił się od 5 dni roboczych, a firma kurierska nie kontaktowała się z Tobą, prosimy napisz do nas (sklep@maxflo.pl). W ten sposób najszybciej będziemy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.
Zastrzegamy sobie 14-dniowy okres wysyłki w następujących sytuacjach: oczekiwanie na dostawę towaru, dni świąteczne wolne od pracy, inwentaryzacja.