Standardowy czas dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie wpłaty, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Gdy przygotujemy Twoje zamówienie, mailowo powiadomimy Cię o zmianie statusu.
Darmowa wysyłka - jeśli wartość zamówienia przekroczy sumę 250 zł, a przesyłka jest realizowana tylko na terenie Polski.
Darmowa dostawa nie dotyczy wysyłki zagranicznej.
POCZTA POLSKA (2-5 dni roboczych):
- Wysyłka zagraniczna – istnieje możliwość wysłania zamówienie za granicę. Koszt przesyłki zagranicznej jest wyższy niż na terenie Polski (zależy od wagi i gabarytu zamówienia). Składając zamówienie należy w opcjach dostawy wybrać "Kraj wysyłki". Koszt wysyłki zostanie podliczony automatyczne. W przypadku krajów poza Unią Europejską, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia dodatkowych kosztów wysyłki zagranicznej.
- Przesyłkę dostarczaną przez Pocztę Polską możesz śledzić za pomocą linku - kliknij TUTAJ.
- Przybliżone ceny wysyłki do wybranych krajów:
Niemcy 22 zł
Holandia 22 zł
Wielka Brytania 22 zł
USA 47 zł
KURIER INPOST (2-5 dni roboczych):
- 15,00 zł – jeżeli klient zamówił towar do 5 kg oraz wybrał płatność w formie przedpłaty.
Wysyłka zagraniczna za pośrednictwem poczty kurierskiej nie jest możliwa. - Kurierzy InPost gwarantują dostawę do godziny 10:00 oraz 12:00 od poniedziałku do piątku.
- Przesyłkę dostarczaną przez firmę InPost możesz śledzić za pomocą linku - kliknij TUTAJ.
PACZKOMAT INPOST (2-5 dni roboczych):
- 13,00 zł - jeżeli klient zamówił towar do 5 kg oraz wybrał płatność w formie przedpłaty.
Wysyłka zagraniczna za pośrednictwem poczty kurierskiej nie jest możliwa.
Wystarczy numer telefonu i kod odbioru. 98% paczek jest doręczanych następnego dnia po nadaniu.
- Paczkomaty InPost gwarantują dostawę do godziny 10:00 oraz 12:00 od poniedziałku do piątku.
- Przesyłkę dostarczaną przez firmę InPost możesz śledzić za pomocą linku - kliknij TUTAJ.
- Jeśli chcesz nadal otrzymywać od InPost powiadomienia SMS o statusie przesyłki - kliknij TUTAJ.
Nie wiesz, gdzie znajduje się Twoja paczka?
Jeśli status Twojej dostawy nie zmienił się od 5 dni roboczych, a firma kurierska nie kontaktowała się z Tobą, prosimy napisz do nas sklep@maxflo.pl. W ten sposób najszybciej będziemy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się przesyłka.
Zastrzegamy sobie 14-dniowy okres wysyłki w następujących sytuacjach: oczekiwanie na dostawę towaru, dni świąteczne wolne od pracy, inwentaryzacja.