Reklamacje i zwroty

ZWROT

 

Zamówiony artykuł okazał się jednak nietrafiony?

W MaxFloSklepie oferujemy możliwość zwrotu do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny. Po złożeniu takiego oświadczenia masz kolejne 14 dni na odesłanie produktu.

 

Krok 1: Złóż oświadczenie i wyślij je do nas bezpośrednią wiadomość na sklep@maxflo.pl.

Krok 2: Wypełnij formularz i odeślij go na adres naszej siedziby wraz załączonym paragonem. 

Krok 3: Zapakuj nienaruszony produkt w kopercie bąbelkowej oraz wybierz sposób nadania. 

Krok 4: Wyślij paczkę kurierem lub Pocztą Polską na nasz adres. 

WAŻNE. Zwrotowi nie podlegają produkty:

  • użytku osobistego: bielizna, czapki, słuchawki dokanałowe, gdyż są produktami higienicznymi;
  • produkt wyprodukowany na specjalne zamówienie konsumenta, według jego potrzeb (np. koszulka z dedykowanym napisem)
  • CD, DVD czy BluRay po ich rozfoliowaniu.

 

Kiedy sprzedawca zwróci Ci pieniądze?

Sklep ma obowiązek zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Zwrot pieniędzy obejmuje nie tylko koszt towaru, ale również koszt jego wysyłki do Ciebie, pod warunkiem, że wybrałeś najtańszą opcję dostawy (w przeciwnym razie otrzymasz zwrot tylko części kosztów wysyłki).

 

REKLAMACJA

Jeśli zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres sklep@maxflo.pl.

Aby rozpatrzyć reklamację, wypełnij poniższy formularz, podając jak najwięcej szczegółów dotyczących wady, tak abyśmy mogli szybciej odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie.

Proszę wypełnić i odesłać na adres naszej siedziby wraz z reklamowanym produktem i paragonem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl