Regulamin

1. REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MAXFLOSKLEP.PL

Sklep Internetowy maxflosklep.pl dba o prawa Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączyć ani ograniczyć jakichkolwiek praw Konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 r.

WAŻNE - przesyłka za pobraniem - uprzejmie informujemy, iż złożone zamówienie jest umową sprzedaży zawartą pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Oznacza to, że umowa sprzedaży jest ważna i wiąże obie strony, a zatem ciążą na nich określone prawa i obowiązki. Strony mają możliwość ich przymusowego wyegzekwowania drogą sądową. W przypadku nieodebrania zamówienia za pobraniem przez Klienta, Sprzedawca ma prawo domagać się zwrotów kosztów nadania, kosztów zwrotu przesyłki do nadawcy, kosztów pakowania oraz kosztów obsługi zamówienia. Koszty te stanowią szkodę po stronie Sprzedawcy, która wynika z nienależytego wykonania umowy sprzedaży przez Klienta. Sprzedawca ma również prawo domagać się odszkodowania z tytułu poniesionych szkód. W przypadku braku dobrej woli Klienta, Sprzedawca pozostaje realizacji powyższych uprawnień na drodze sądowej lub kontakt z inspekcją handlową celem wszczęcia postępowania mediacyjnego.

 

2. POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ POLITYKA COOKIES

Zachowanie poufności danych osobowych i ich właściwa ochrona jest dla nas niezwykle ważna. Czujemy się szczególnie odpowiedzialni za bezpieczeństwo danych osobowych przetwarzanych w związku z naszą działalnością i chcemy, aby każda osoba odwiedzająca nasz sklep internetowy maxflosklep.pl (dalej: sklep), wiedziała w jaki sposób przetwarzamy jej dane.  

 

3. REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO MAXFLOVIP

Program lojalnościowy obowiązuje od dnia 4 marca 2014 r. Punkty nie są przyznawane osobom, które złożyły zamówienia przed dniem 4 marca 2014 r.

 

4. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku gdy chcą Państwo zwrócić zakupiony towar, proszę wypełnić niniejszy formularz i odesłać go na adres naszej siedziby wraz z oryginalnie zapakowanym, ometkowanym produktem oraz paragonem. Zwrotowi nie podlegają produkty użytku osobistego: bielizna, czapki, słuchawki dokanałowe, gdyż są produktami higienicznymi.

 

5. WZÓR ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO

Proszę wypełnić i odesłać na adres naszej siedziby wraz z reklamowanym produktem i paragonem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl